Sempena Hari Pengguna...(KUANTAN) "Satu Pengguna,Satu Suara"

Hari Pengguna 1 Malaysia 2009

PESONA...rahsia menambat hati si dia....




TAHUKAH ANDA


Mengikut kajian saintifik,tubuh badan perempuan lebih komplek berbanding dengan tubuh badan lelaki.Tubuh badan perempuan akan mula berubah secara biologi dan fizikal apabila usianya meningkat dan lebih ketara apabila dewasa kelak.



Mereka lebih cenderung menghadapi masalah kesihatan kerana kebanyakan kaum perempuan sentiasamengabaikan tanda-tanda gangguan kesihatan.Dimana ia akan menjadi masalah kesihatan yang serius dalam jangka masa yang panjang.Sebenarnya ketidakseimbangan hormon dalam badan seseorang perempuan merupakan faktor utama menyumbang kepada ganguan kesihatan dan lebih mudarat lagi kepada mereka yang tidak mengamalkan makanan berkhasiat dan seimbang serta senaman yang tidak mencukupi.



Adakah Anda Sedang Mengalami Simptom berikut ?

lKeputihan lOsteoporosis lSakit sendi lSakit otot lPMS lMigrain lpening lInsomnia lkekejangan lketidaktegangan kulit lkemuraman lPenuan lPayudara kecil lPundi berair lGanguan emosi l"Water Retention "lKeguran rambut lKekebasan tangan & kaki lSengugut lKurang daya ingatan lSistem imunasi yang lemah lkadar kolestrol yang tinggi lOtot vagina yang lemah lBerat badan berlebihan lKeinginan seks menurun lPeredaran haid yang tidak menentu lKesejukan tangan & kaki lKetidaktegangan payudara dan punggung

Pesona adalah gabungan herba-herba seperti:

~Pueraria mirifica,Serbuk mutiara,Manjakani,Kacip fatimah,Akar serapat,Daun sireh,jJrum emas,Jintan hitam(habatussauda),Halban,Pati kurma,Mas cotek,Kulit kayu manis,Cengkih,Serai wangi,Jus mengkudu..

Kebaikan:

Pesona mampu membantu mengembalikan kerapatan dan ketegangan otot,meningkat keberahian semasa hubungan kelamin,meningkatkan tenaga syhwat wanita,mengurangkan keputihan,gatal-gatal dan bau yang kurang selesa,mengatasi masalah bau badan,menyelaraskan kitaran haid dan melegakan sengugut,mengalakan wajah yang lebih berseri,kecergasan.Menegangkan payudara,menegangkan punggung,membantu mempercepatkan menurun berat badan,membentuk semula badan terutama selepas bersalin dan kesihatan secara keseluruhan.


TANDA-TANDA POSITIF SELEPAS PENGGUNAAN:-

1.Demam dan kering tekak
Sebab: Pengambilan tonik pesona mengakibatkan metabolisma sel cepat, persingkiran toksin, pembakar lemak, oleh itu pembentukan haba dalam badan dan perlu minum air lebih untuk mengatasinya.

2.Pening dan sakit kepala.
Sebab: Pengambilan tonik pesona boleh melancarkan peraliran darah dengan berkesan, oleh sebab itu kepada yang mengidap darah tinggi, darah rendah, migrain, akan rasa sakit atau pening kepala.

3.Badan rasa letih,lesu,dan mengantuk
Sebab: Pernyingkiran toksin di dalam badan

4.Badan-badan rasa sakit terutamanya sendi
Sebab: Peneutralan asid dalam badan

5.Telinga, hidung, mata rasa gatal
Sebab: Ada resdung

6.Tangan dan kaki rasa kebas dan bekas luka rasa sakit
Sebab: Perlancaran darah menjadi lebih baik

Sekiranya terdapat symptom-symptom ini kurangkan setengan dos pengambilan atau berhenti pengambilan selama 3 hari mula pengambilan setengah dos. Sekiranya terdapat symptom berterusan perlu mendapat rawatan doktor.

www.persada4u.com 018-3758610