Sempena Hari Pengguna...(KUANTAN) "Satu Pengguna,Satu Suara"

Hari Pengguna 1 Malaysia 2009

IM-MAX ( candy )




Mengikut kajian saintifik, tubuh badan manusia mula menua apabila seseorang itu mencapai dewasa, dan apabila mencapai usia 30-40 tahun, proses ini akan bertambah cepat. Satu daripada tanda nyata penuaan dalam kaum lelaki ialah fungsi biologi dan ia biasa disifatkan seperti berikut :

* Kehilangan ereksi pagi yang dialami semasa remaja.
* Mudah letih dan tidak dapat menjalankan kerja yang dikehendaki.
* Terasa letih walaupun baru bangun dari bangun tidur.
* Mula merasa sakit belakang.


Cara Penggunaan : Ambil 2 biji gula sehari atau apabila diperlukan sahaja.

Sesuai untuk : Lelaki dan perempuan yang mempunyai masalah fizikal yang lemah, kelesuan, penuaan pramatang, masalah peredaran darah, masalah tenaga dan lain-lain.

Perhatian : Tidak seuai untuk mereka yang bawah umur, badan yang panas dan sedang menerima rawatan

Ciri-ciri Ginseng dan Maca.







Ginseng telah digunakan beribu tahun dahulu dan biasanya untuk merawat kelemahan fizikal, mengurangan kelesuan, menguatkan jantung dan mengawal tekanan darah. Ia juga berkesan dalam merawat neurosis, monopos, merawat sel dan melambatkan penuaan.




Maca telah dijumpai di Peru dan Selatan Amerika.Sama seperti Ginseng, ia telah digunakan beribu tahun dahulu namun ia menjadi popular hanya selepas abad ke-20. Selama berabad-abad lamanya, masyarakat Peru menggunakan Maca untuk menguatkan fizikal dan merawat masalah kesuburan. Maca mempunyai 55 jenis nutrien aktif dan dikenali sebagai Peruvian Ginseng yang membantu meningkatkan tenaga. Maca juga mampu mengawal hormon, estrogen dan menghalang masalah prostat.



Rape Pollen merawat ulser, mengurangkan kolesterol dan melawan radiasi, mempunyai kesan Ia adalah sejenis herba yang merawat masalah prostat keran ia mempunyai penyembuhan yang hebat untuk masalah fungsi postat tidak teratur. Rope pollen juga menguatkan kekuatan kapilari darah, mengurangkan darah yang membawa lemak untuk mengurangkan masalah diabetes, anaemia dan sembelit.